Partykväll, eller?..

Jag har ingen ork. Kanske inte så konstigt när jag har vart uppe sedan halv 7 och haft två jobbiga matcher idag. Men hade ändå trott att kvällen skulle sluta ute på en krog. Men tydligen inte.. Får bli imorgon, om jag ens orkar det. Fick vet idag att jag inte bara har två fotbolls matcher att döma, utan även en innebandy match att spela.. Med DJ!?

Så ikväll blir det hemma mys. Tror att jag ska gå och lägga mig snart. Orkar verkligen inte med mer. Har ju ändå en kryssning att tagga till på torsdag och fredag, sen är det även lokalfest för Häggis på lördagen. Kan bli kul!

Gårdagen var också ganska så ansträngande. Hade tränings match mot Älvsjö som jag dock inte spelade men mådde inte så bra i mina knän. Men vi vann den iaf med 5-4, riktigt bra kämpat tjejer!
Avslutade kvällen med Idol och mys med syster innan det var läggdags.

Här var kvällen bästa igår:
Calle Kristiansson - Walking in Mamphis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback