Pinsamt bajen!

Den här dagen har vart rätt så lugn. Allt gick bra hos tandläkaren, att byta fyllningen i hålet var inget problem och att slippa skolan var bara skönt. Blev som sagt ett liten shopping runda i stan också med mamma och pappa. Vi avslutade äventyret med brownie och glass. Super bra i kylan.....

Kvällen har vart allt annat än lugn. Tror aldrig att jag har löpt så mycket som jag gjorde i kväll. Hade två slutspels matcher på Farsta IP, F13. Och när det är slutspel så gäller det att visa vem som bestämmer. Båda matcherna gick sjukt bra på planen men under sista matchen så var jag nära på att visa bort hela bajens publik. Det satt alltså föräldrar till 12åriga tjejer (eftersom bajen alltid spelar i en ålders klass högre) och dömde mig så fort jag blåste till andra laget. Dom hade inte en aning om vad dom höll på med. Satt bara och skrek utav den på läktaren hela matchen igenom. Det är som att jag skulle komma till deras arbetsplats och skrika på dom så fort dom gör minsta fel som jag inte gillar. HALLÅ!? jag försöker liksom göra mitt jobb här. Så jävla patetiskt. VÄX UPP, PINSAMA BAJEN!

Tyvärr så vann bajen med 4-0...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback