SLITEN!

Sådär nu har jag hunnit återhämta mig lite, men inte helt.

Kryssningen var lyckad och alla hade kul. Tror aldrig att jag sätt så många och fulla ungdomar på en båt eller över huvud taget. Allt var tillåtet och det gjorde bara saken roligare. Även fast jag hade det roligast. Höhö!
FULLT ÖS MEDVETSLÖS var det som vi följde. En fullare Kinell får man ju fan leta efter..

Jag och Adam däckade redan vid 1 slaget. Vi var så jävla borta och hade druckit en aning för mycket. Men efter ca två timmars sömn så var jag uppe på benen igen. Träffade självklart massa gamla vänner och det är ju alltid lika kul och se hur fulla dom är. Fanns både tårar och skratt med under resan och alla brände än jävla massa pengar, precis som det skulle vara.

Vi hade jävligt kul och jag ser fram emot "en gång till".
I DITT ANSIKTEEEE!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback