This is hot and this is not!

Ny kategori idag. Nu jävlas ska vi hissa och dissa!
Vanligtvis kommer det bli tre HOT och en eller två NOT. Men det kan växla så det är bara att hänga med!
Kommer minst en varje vecka.



1. ALLSVENSKAN!
Du börjar dra ihop sig för SM-GULD och självklart så är AIK där uppe och bråkar om det. Fotbollen kan inte bli mer intressant än nu. Spännande matcher som kan sluta hur som helst, speciellt nu när det är två derbyn som väntar bakom hörnet.

2. STÖVLAR!
Nu när hösten börjar närma sig så finns det inget snyggare och skönare än ett par riktigt najsiga stövlar att bära. Passar till alla jeans och speciellt till leggings. En snygg kavaj och en stor halsduk skulle inte sitta fel upptill heller.

3. PLANERA STUDENTSKIVA!
Alla gör det och nästa år ser riktigt lovat ut. Tror jag har en hel månad full med studentskivor från dag till natt om jag skulle sätta ihop alla som man är bjuden till. År 2010 kommer att bli riktigt jävla oförglömligt. För er som inte planerat en studentskiva än så är det verkligen dags!!
Ni missar väl inte min 29 mars på Metro?



1. KÄNDISDJUNGELN!
VAFAAAN?!? Seriöst, sämre program får man ju för fan leta efter. Pinsamt att bara titta på det.. USCH!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag väntar fortfarande på bloggdesignen du lovade mig för över ett år sedan. Känn ingen press, men det vore trevligt med en design.

2009-09-21 @ 20:20:59
URL: http://hannanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback