Torsdag

Hade en lång skoldag idag. En alldeles för lång för min smak. Men självklart så klarade jag av den och gjorde bra ifrån mig från början till slut.
Började skol-morgonen med BGM + kladdkaka och avslutade den med bara en timmes Engelska C. Min allra första engelska C också. Har någ aldrig vart så förvirrad på en lektion som på den lektionen.. Sjuuukt!

Precis efter skolan när jag kliver in genom dörren runt 16:40 så ringer Tobias och säger att maten hos mormor och morfar blir tidig eftersom vi ska hinna se matchen (Helsingborg - AIK). Så det blev bara till att gå in, byta till en varmare jacka, hämta hjälmen och nyckeln för att ta moppen till Älvsjö. Där bjöd dom mig på en riktigt god middag och lite popcorn till efterrätt. Mums!

Efter matchen som tyvärr slutade 3-2 till Helsingborg även fast AIK var riktigt vassa på slutet så åkte jag upp till Kinells pappa för att kolla på IDOL. Ställde moppen lite snyggt utanför och gick upp och drack cola (som jag aaldrig dricker annars!..).
Direkt efter IDOL så bar det hemåt till min sköna säng som jag nu ligger i.
Alltså en vädligt stressad liten Torsdag för min del. Missade även min innebandy träning p.g.a AIK matchen. Men det är de fan värt!

Jag och Kinell leker med min nya dator i skolan idag.

Kommentarer
Postat av: Vet du vem om jag säger bajs? :(

Sluta tro ni är något. n00bs :/

2009-09-24 @ 22:32:22
Postat av: NATALIE

Hahaha du är bara avundsjuk baby!:) CM!

2009-09-25 @ 14:48:50
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback