Söööndag

Fotbolls träningen gick väl inte som väntat. Trodde att jag skulle ha mycket bättre koll på bollen än vad jag hade. Men jag håller med Lucas när han säger att "det finns där, jag behöver bara hämta upp det med tiden".. Men jag har ju för fan inget tålamod. AAAARRGGHH! Nåja, får väl vänta och se om talangen kommer tillbaka eller inte.

Annars har dagen var okej. Mina två matcher gick bra och avslutade kvällen med familjemiddag som bestod av varma mackor i ugn och te. Så mysigt och så rätt på en sen söndags kväll. Nu ska jag lägga mig i sängen bland mina djur. Har både hunden och katten i min säng. Ska tagga inför morgon dagen. Imorgon är det en ny vecka och på torsdag är det kryssning!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback