Wake me up before you go go

Klev precis upp ur min sköna säng. Kan ju inte påstå att jag får mycket plats i den under natten men skön är den iaf. Kanske dags att låsa dörren så man slipper att hela djurparken också ska sova i samma säng och nästan PÅ mig!?.. Men jag har ju mitt bamse täcke som hjälper mig att sparka bort dom i sömnen..
Så här ser det nästan alltid ut när jag vaknar varje morgon:


Mysigt va?!

Idag är det tajm för tandläkaren kl: 13:00.
Ska bara dammsuga hela lägenheten först och äta frukost. Hoppas dom inte dödar min
mun senare bara så jag blir helt förlamad i ena sidan av ansiktet. Haha!

SEN NÄR JAG KOMMER HEM SÅ SKA JAG ÄNDRA MIN HEADER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback