Kalmar slott och stad


Bild: sabosch.se

Denna underbara morgon fyllde vi med en liten utflykt till Kalmar stad. Tyvärr så glömde jag mitt minneskort till kameran men tog med mig kameran så fick tyvärr inte knäppa några egna bilder av slottet. Men istället bjuder jag på en google bild så ni förstår.

Kalmar är fint, men alldeles för litet för lilla mig, hihi. Jag är född i Stockholm och där trivs jag, punkt slut.

Syster fick åka plingplong-taxi in till sjukhuset igår kväll också. Den dumma lilla flickan cyklade alldeles för fort med sina vänner på en uthyrningscykel och tillslut slutade resan upp på två hjul och sedan ner i en buske. En kraftig hjärnskakning vann hon, grattis! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback