Någonstans där i mitten..

Jag vet inte hur jag ska tänka. Jag vet inte hur jag ska gå vidare i mitt beslut eller om jag ens ska ta ett beslut eller bara gå vidare under tiden och se var den tar mig..

Idag var min första arbetsdag och den blev inte alls som jag hade tänkt mig. Man kan säga att den blev allt som jag aldrig kunde tänka mig. Helt plötslig så är jag nu ledig, igen i två veckor. = Inget betalt = inga pengar att kunna försörja mig med. Visst låter det bra.... ?!

Vet inte vad jag ska ta mig till. Gillar verkligen det som jobbet ska ge, alltså i slut ändan. När butiken har öppnat och allt blir som vanligt. Nu när man är med från början på deltid så är allt lite annorlunda. Mycket annorlunda t.o.m. Jag vill verkligen jobba kvar med allt folk och ha de arbetsuppgifter jag har. Men på en heltid. Vill jobba mig upp och få det, som jag vet att jag kommer att få. Men frågan kvarstår. Hur ska jag då gå vidare ekonomiskt?..

Life is a bitch. Fuck it and move on..

Kommentarer
Postat av: ebba

verkligen fin blogg du har :), vill du följa mig på bloglovin, följer redan dig ;).

2010-08-16 @ 22:08:23
URL: http://ebbastromsten.blogg.se/
Postat av: MMALTE

du klarar det! ;D<3

2010-08-17 @ 09:43:08
Postat av: Matilda

Det kommer bli bättre. Visar du att du vill kommer dom se det :) <3

2010-08-17 @ 12:55:44
URL: http://mlauridsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback