Planering, planering, planering..


Min facebook just nu. (min mamma som har kommenterat sin syn av hela situationen.. hehe!)
Som ni ser så är jag inte så jätte taggad på att skolorna börjar igen. Det är inte så att jag inte vill träffa mina små flickor utan allt ansvar som man nu måste jobba tillbaka. Uuuh vad jobbigt, inte sant!?

Har suttit ända sedan jag åt klart min frukost och fyllt i min kalender som har lagat på hyllan ett bra tag. Men som sagt... Nu är det dags igen. Tullingeknattarna på måndagar, fotbollsträning med flickor 02/03 på tisdags eftermiddagar och korpen på tisdags och onsdags kvällar och sen minst två matcher varje helg. Hääääärligt att vara tillbaka till verkligheten. Verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback