Dag 03 / mina föräldrar

Först och främst vill jag ägna denna dag till min älskade mamma. Denna dag är din och bara din. 40 år står det i kalendern och så sant som det är sagt och skrivet stämmer det. Min lilla söta mamma blir hela 40 bast idag. 3 december 2010. Vilken jävla grej!

Du är bäst och jag älskar dig med hela mitt hjärta.

Min pappa ska vi inte heller glömma bort att nämna. Han var som sagt min största idol när jag var mindre, efter Henke Larsson d.v.s. Han är hela 46 år gammal men ändå så ung i sin livsstil. Jag tror att hans hjärna tror att han fortfarande är tonåring. Då är jag allvarlig.

Älskar dig också.

Jag är en blandning av er två. En riktigt bra blandning måste jag säga.

DÅTID

Min mamma när hon var liten


Mamma och pappa för riktigt länge sedan. Innan jag fanns tror jag.


Mamma 18/19 år.


Pappa, ingen aning hur gammal han var.

NUTID

Danmark 2009


Östersjön, Öland 2010
Martin, mamma och pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback