Dag 06 / mina syskon

Vi är tre stycken flickor i familjen, om man bortser från mamma förstås. Jag är äldst, störst och bäst. Sen kommer Hanna som är född 1999 och sist och minst Wilma som är född 2002. Ibland vill jag bara döda dom och andra dagar så är dom helt underbara. Hanna önskar bara att jag ska flytta så snabbt som möjligt så att dom inte behöver dela rum längre.

Kan väl säga att jag är tyvärr deras förebild. Speciellt när Hanna kommer in och "lånar" mina kläder hela tiden. DET ÄR INTE OKEJ, du får fan börja betala. Skulle vara rik vid denna tid i så fall. = Då skulle jag kunna flytta, alla tjänar på det. Eller hur!?

Älskar er puckobarn ändå. Puss på er!




Wilma, 8 år


Hanna, 11 år.

Alla bilder är från 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska man me storasyster till om inte retas med

2010-12-07 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback