friday, i'm in love

Morgondagens planer är satta och det är en del som står på schemat redan nu. Sen vet man ju aldrig med mig hur det slutar. Ibland följer jag min planer till 110% och ibland rullar dom bara iväg. Ni vet hur det blir ibland.. hehe!

  • Dagen börjar meden hel timmes massage vid odenplan 09:00 - 10:00.
  • 10:30/10:45 möter jag upp älskling för en timmes träning i Västertorp.
  • Strax efter det blir de självklart dusch, antingen hemma eller där.
  • Kl 13:00 ska vi vara borta vid Huddinge sjukhus och lämna tillbaka min aktivitetsmätare, papprena jag antecknat allt på och äta lunch där. Vilket ingår i undersökningen.
  • Sen är vi fria för alternativ.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt.

2010-12-21 @ 14:21:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback