S u r i s.

Jag vet inte vad det var som flög i mig eller kanske ur mig, men helt plötsligt blev jag oerhört arg.
På allt och alla. Verkligen allt som är omkring mig. Jag ber om ursäkt till de som fick lida.


Idag har jag, Kinell och Martin vart på ett lagom långt besök på IKEA.
Vi fixade äntligen hem min klädstång med lite tillbehör (visar bild sen). Är nöjd med det jag fick hem. Trodde aldrig att jag skulle orka bära hem det, men när man tajmar kollektivtrafiken så bra som vi gjorde så fixar man allt.
Tog en buss från IKEA som hade tre stopp innan Liljeholmen och sen kom Fruängen precis när vi kom ner. Underbar tajming är det ändå man kan kalla det.

När vi kom hem så byggde dom ihop ställningen medan jag tog tag i resten.
Fick även städa upp efter dom jävlarna. Men tack för hjälpen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback