Solen skiner

Solen skiner men SL funkar fortf. inte.
Kom inte iväg till gymmet i morse. Sen fick jag även höra att den blev inställd.
Jag som verkligen ville träna :(

Mamma stoppade även mig från att försöka ta mig ut och shoppa. Pengarna säger ifrån nu. Det kanske är första gången på jag vet inte hur länge. Känns inte alls bra. Allt är snöns fel...
Sen denna jävla dyra student skiten. Blir fan arg på mig själv att jag inte har lagt undan pengar tidigare till det. Jag visste ju att det skulle komma. Undra om jag ens överlever sommaren. För jag ska fan utomlands!


Jag, Lucas och Josefin på juldagen.

Blir OS hockey hela natten för min del. Kul att jag har prov 09:00 imorgon bitti.
Får se om SL tar mig dit eller inte.
  • 01:30 - 04:00 Canada - Ryssland
  • 06:00 - 08:30 Sverige - Slovakien

Kommentarer
Postat av: blindvision

haha jag vet :D..

hur är det med dig idag då?

kramen

2010-02-24 @ 11:58:25
URL: http://blindvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback