Visitkort

Juste, beställde hem 500 st visitkort idag.
Jag behöver ju sånt när jag är fotbollsdomare och kunna dela ut.
Alltid bra att ha, men har bara inte orkat ta tag i det.


Men nu hittade jag en bra deal som verkade riktigt bra men som bara blev värre och värre. Precis som jag trodde. När jag väl skulle betala så blev det över 300 kr. Fast det såg ut att hamna under hundralappen på reklamen. Typiskt. Men pengarna är inte problemet så det är lugnt. Fixade även en snygg hållare och en stämpel med mitt namn och min adress på. Perfekt, då slipper jag skriva själv.

Leveransen kostade runt 250kr om man ville ha inom 3 dagar.
Så jag tog ca 14 dagar istället för 101 kr.. hhah. Idioter!

Beställde dom på Vistaprint iaf. Får se när dom dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback