AIK Hockey

Jag vill verkligen gå på de flesta matcherna.
Inte bara för att se hockeyn eller träffa vänner utan även för att ställa upp för laget.
Ekonomin är ju otroligt dålig och en konkurs pratar alla om. Men vi tar det här! KOM IGEN!

Hur som helst så har jag aldrig tid för alla dessa hockey matcher.
Dom är hela tiden och jag kan inte ha koll på allt.

Men i torsdags så var det dags iaf. Första på säsongen tror jag (AIK - Bofors IK). Med Johanna och Carro såklart! Innan vi drog till Globen och Hovet så bjöd mamma på middag hemma. Snäll som hon är. Sen var det bara raka vägen in och köpa biljetter.

Matchen var riktigt spännande och slutade bara 2-1 till AIK. (vi vann igår också!)

MEN PÅ TISDAG ÄR DET LEKSAND HEMMA SOM GÄLLER! ALLA TILL HOVET!
SJÄLVKLART HAR JAG EN BILJETT OCH ÄR HUR TAGGAD SOM HELST. GOGOGO


Kommentarer
Postat av: jennie

ishockey e najs:D

2010-01-16 @ 15:47:58
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback