Förändringar

Förändringar. OM dom är på gång.
Bara för att man inte har några nyårslöften (som jag ändå aldrig håller) så betyder inte det att någonting ska inte ska förändras. Tro mig, jag ska in på nya spår och lämna all skit från 2009 bakom mig. Även om det inte var så mycket skit från året som har vart så finns det alltid lite någonstans.

Gamla vänner UTE - Nya vänner IN!
Gamla vanor UTE - Nya vanor IN!
Gamla misstag UTE - Nya misstag IN! ;D

Lika mycket fotboll och AIK, KVAR!
Lika mycket festande, KVAR!

Ny kärlek IN!! *Hoppas på det bästa.*

Mål:
* Klara skolan, plugga mer.
* Ta studenten.
* Skaffa nya vänner som LITAR på än.
* Bygga upp mer mål på vägen

* Träna mer.
* Äta nyttigare.

Rhodos 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback