Jag är INTE redo för skola än! Back to bed

J A G Ä R H E L T D Ö D.
Fyfan vad jobbigt det är med skola efter flera slappa veckor lov.
Tack gode gud att det vara två korta lektioner idag och slappt på gymmet.

Trodde aldrig att jag skulle orka iväg till gymmet imorse men nu jävlar ska jag göra mitt bästa enda in i det sista. Nu har jag ingenting att förlora liksom. Det sista som händer i gymnasieväg för mig och det är nu!

Efter skolan så drog jag till Liljeholmen för att möta upp mamma, Tobias och Simon.
Vi satte oss ner för att ta en fika och prata. Mycket mysigt.
Sen när pappa kom så gick dom och vi stannade kvar för att shoppa lite. Självklart så kom jag hem med två påsar för mycket. Men jag lyckades faktiskt hitta en snygg sjal som jag bara äälskade.

Men nu är dagen slut för mig. Imorgon väntar matte C kl 08:00. UNDERBART!
Dags för sängen BUMS!


Jag och Simon på Nyår 07/08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback