Sjukling

Ååååh vad jag hatar vintern och denna jävla kyla.
Jag är aldrig sjuk men lyckas alltid blir det i början av året. Och då pratar jag super sjuk.
Kan knappt sova om nätterna och varken andas då eller när som annars. Sen så blir jag så himla torr på vintern att det ser ut som jag fått värsta smällen vid mitt högra öga. Men det är ju sexigt...

Sen är jag lite besviken på mig själv att jag fortf. inte har köpt min systemkamera.
Får väl köpa den efter min lön eftersom jag typ redan har gjort slut på alla pengar. Har typ 3000 kvar eller något.. Det kostar att ligga på topp har jag märkt. hah!

Blir ingen utgång för mig ikväll eftersom jag mår skit. Mamma säger att jag måste blir bra tills på måndag. Haha, det är ju då jag ska vara som sjukast. FUCK SKOLAN!

Imorgon blir det inget säng liggande iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget sängliggande? :O

2010-01-08 @ 16:24:06
Postat av: Anonym

JAG TYCKER ATT DU SKA LYSSNA MER PÅ DIN MAMMA HON TÄNKER SMART!!!

2010-01-08 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback