Underwear is a basic human right!

Jag hade verkligen ett behov av nya söta och sexiga underkläder.
Har så tröttnat på mina gamla och sen behöver jag även föröka samlingen av hotpants.

Tog en tripp förbi H&M med Kinell efter skolan och lyckades komma hem med hela sju par otroligt sexiga och söta hotpants (precis som enligt planerna) och sen även fem par vanliga tanga-string i olika färger. Alltså trosor för nästan två veckor. Snacka om att jag överlever ett tag fram över nu. Men man kan ju aldrig få för mycket av underkläder. Inte sant Paulina? ;) haha







Allt är från H&M.
Mellan 69:90 till 79:90 kr st

Kommentarer
Postat av: D

Sexigt! gillar dom svart/rosa!

2010-01-20 @ 19:54:04
Postat av: Paulina

Älska underkläder!

2010-01-24 @ 20:44:41
URL: http://paulinasj.blogg.se/
Postat av: Paulina

Älska underkläder!

2010-01-24 @ 20:45:49
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback