då har man ögonbryn igen!



Var precis nere och fixade till mina ögonbryn inför sommarens äventyr. Jag har så ljusa att dom knappt syns. Inte allt kul nu när man har vart brunett i några år. Ser liksom ut som att någonting fattas i mitt lilla ansikte.

Idag är det inte likavarmt så igår. Skuggan bjuder "bara" på ca 25 grader till skillnad från gårdagens 33 garader. Snacka om topiskt klimat som nu är över Sverige. Men oj så härligt det är!

Innan jag fixade ögonbrynen stod jag i duschen ett bra tag och fixade till mig. "Ett bra tag" innebar då alltså att jag missade min första tid kl 13:30 som då istället fick bli 14:30. Höhöhö.. ^^ Nu är det bara naglarna som fattas, får se hur som blir i slutet av kvällen.

Kommentarer
Postat av: LIENE

äsch, lite ser man ju ändå:) jag tycker det ser bra ut. Eller så får du skaffa sån ögonbrynspenna om du verkligen vill.



sv: Visst är det gott.

2010-07-14 @ 23:09:36
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Denice

hej , vilken fin blogg du har !

jag skaffa blogg.se för ett tag sen men fattar inte hur man gör sin design ..........

vet du ?



kram

2010-07-15 @ 13:26:16
URL: http://larssondenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback