Jag vill om du vågar

Guuuuuuuuuuuuuuuud vad jag är trött. Jag döööööör!!!
Inte bara för att jag har sprungit dom en galning utan för att klockan ringde 07:40.. KUL!

Men nu är jag iaf 700 kr rikare och mår bra av den friska luften och underbara konditions träningen jag fick en solig lördags morgon som denna. Fast kallt var det.. Nu blir det duschen för min del innan jag åker iväg till älsklingen igen. Bli som sagt en kväll famför TVn men honom och lite annat godis.

Tagga inför morgondagen med Kalmar FF - IFK Göteborg 16:00 på TV4

Kommentarer
Postat av: Ny läsare

Gud vad finna bilder du får på dig!!



Jag hetter Linda men jag har just börjat att läsa din blog.

2010-03-15 @ 19:44:34
Postat av: a.alijatic

snyggo :)

2010-03-19 @ 17:25:14
URL: http://aminaalijatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback