KLAR!

Sådär ja, nu är jag klar med alla mina omprov. Färdig, finito!!
Känns så himla bra. Är så glad att jag firade det med att köpa en ny jacka + två tröjor

Fick MVG på Filosofi provet och VG på religionen. (de jag hade kvar)

* Jacka H&M 399 kr.
* Tröjor Gina Tricot 149 kr st.

Nu slipper jag nästan skolan i en och en halv vecka och sen efter det har vi ju påsklov. Hur underbart som helst. Äntligen får man en jävla massa tid över till annat kul än skolan. Fyra veckor efter påsklovet har vi även vårat eget lov, Fryshuset lovet. YEEEY!

Det jag har kvar att göra just nu är Filosofi B och mitt Projekt Arbete. Men det är inte lika mycket brådska med det, så de är lugnt. Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta. Muuuuuuums. (har ju engelska B att göra också.. fuuck face!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback