PlugghÄst

Martin kallar mig plugghäst.... Det är jag väl inte?! DUM!
Jag vill ju bara bli klar med mina rester så jag kan slippa skolan och göra annat kul.

Är nästan klar med kunskapsteorierna nu också, har bara den viktigaste delen kvar att skriva. - MVG delen där jag ska jämföra empirism och rationalism. Får se hur det kommer att sluta. Klarar jag MVG i den delen också så har jag ett MVG i Filosofi A i slut betyg. Då blir chansen större för mig att få det i B kursen också.
... Man kan ju alltid hoppas iaf!

När jag sedan är klar med den delen har jag bara ett prov kvar i religion som handlar om att jämföra olika delar i Abrahamsreligionerna. Super tråkigt men måste klara VG där så jag får det i slutbetyg..


Fan vad sexig jag blev..
Ser ut som Harry Potter med en penna i munnen..

Kommentarer
Postat av: LIENE

HK teori är bläää:P

2010-03-19 @ 07:01:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Nilla

hejsan, hur får man så att bakrunden är på hela, inte bara överst?:) ska fixa min systers sida, men det blir bara så (johannaaaxelsson.blogg.se) hör gärna av dig, kan skicka uppgifter om du vill gå in och fixa det! :)

2010-03-19 @ 15:09:31
URL: http://nillatildeaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback