L O V

Heeeela vecka 19 har jag så kallat "Fryshuset lov". Bara vi som går på Fryshusets Gymnasium har lov denna vecka. Helt underbart och smart tänkt av dom. Något positivt med skolan iaf, grattis!

Under detta lov så blir jag tyvärr utan min älskling torsdag till söndag eftersom han ska till Falun och härja med sin boll och klubba. Lycka till älskling. Så istället för mys får jag hitta på annat. Kanske blir festande 24/7 eller kanske en tripp till Landet med familjen... Har inte riktigt bestämt mig än som sagt.

Veckans planer än så länge ser iaf ut så här:
  • Måndag: Vakna upp med älskling. Avslutar kvällen med Tullinge knatte skola.
  • Tisdag: Fixa naglarna kl 10:30 inför studenten. Fixa student skylt. Träna mina flickor. Avslutar kvällen med lite Korpen fotboll.
  • Onsdag: Fira 3 månader med älskling. Avslutar kvällen med Korpen.
  • Torsdag: (?)...
  • Fredag: (?)...
  • Lördag: (?)...
  • Söndag: (?)...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fixa naglarna nu?? :S



typ 3 veckor kvar till studenten.. dont get it

2010-05-10 @ 03:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback