Ändrade planer

Ett samtal väckte mig för ca 40 minuter sedan. Det var bara att springa upp, bestämma kläder och allt runt omkring det. Och alla tjejer vet att det är inte det lättaste. Men som tur var så köpte jag mig en ny snygg ljusrosa kavaj igår på H&M. Perfekt skulle jag säga. Fick även med mig en t-shirt, tre par trosor och två nya tränings toppar.

Hur som helst så ska jag jobba idag, i Mälarhöjdenskola. Men egentligen skulle jag baka en morotskaka. Buhu, nu får den vänta och förhoppningsvis kommer jag hinna med min intervju utan att stressa i eftermiddag. Efter det så är det hockey för min del med Tobias och morfar. AIK - Södertälje, derby!


Jag som skulle baka morotskaka... :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då går väl jag baka istället!

2010-11-16 @ 10:43:30
Postat av: natiie

jag rider i mälarhöjdens ryttarsällskap ! ;)

2010-11-27 @ 20:34:55
URL: http://natiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback