Inställd träning

Idag bjöd dagen, tyvärr hela dagen på regn. Regn gör mig arg, irriterad, tom och bara allmänt sur. Jag hade med mig mitt paraply men tyvärr så hade jag på mig mina convers och det är hål i hälen på. I båda skorna... Var helt blöt om mina små fötter när jag kom fram till tandläkaren. Glömde att ta mina gummistövlar, dumma mig.

Mina små flickor vågar sig heller inte ut i regnet och sen är denna månad en sådan som 80% av alla människor i Sverige är sjuka. Det säger sig självt, ingen träning idag. Även fast det var fyra tappra sötnosar på konstgräset som var blöta som jag vet inte vad, när jag kom fram fem minuter sent så kunde jag tyvärr inte ge dom de som ville ha.
Vi får ta nya tag nästa vecka och hoppas på ett bättre väder. Vecka 45 är det inomhus träningar som gäller. Där kan vi snacka om rooooolig fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback