Monday

Helgen är över och nu är det måndag igen. Som vanligt så har jag inget speciellt att göra denna vecka heller, men än det vanliga. Okej, ska till tandläkaren imorgon, nästa år kostar det ju för min del. Dags att passa på så länge man kör gratis.

Filmen jag och M såg i fredags sög totalt. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en sämre film. Att betala 95kr för denna kändes som bortkastade pengar, jävla skit film. Var t.o.m. folk som gick under filmens gång. Så vad du än gör gå inte och se Buried på bio. Nej, nej och nej!!! För din egen skull liksom..

Cupen i helgen gick bra till en viss del. Orkar inte gå in på detaljer men kan säga att jag gjorde ett och annat slavarbete. INTE OKEJ! Annars så var värdet super härligt att döma i. Blev t.o.m. lite varmt i slutet av gårdagen, riktigt härligt när solen tittar fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback