Oprah Show

Eftersom jag inte har något bättre för mig idag som t.ex. jobba eller någonting annar nyttigt så sitter jag i älsklingen säng (som jag faktiskt har bäddat) oh tittar på tv. Inte vilken tv som helst utan tv3. Så skriver jag bara eftersom jag alltid, och då menar jag alltid tittar på kanal5. Visst kan tv3 vara bra, men jag är trogen kanal5, helt fast d.v.s.


Hursomhelst så fastnade jag för Oprah show eftersom dom visar Twilight speciell. Tänk dig en full publik med tjejer i alla åldrar skrika efter dessa tre människor. Hur sjukt som helst, edward är inte ens snygg. HALLÅ!? Jag förstår inte hur mammor kan vara besatta av ungdomar som skulle kunna vara deras barn. Euuww..?

HAHAHAHAHAHA tanken får mig att döööö av skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback