Make me laugh


Jävla regn som helt plötsligt öser ner över Hägersten. Är det ett skämt eller? PRECIS när jag kliver ut ur bilen så börjar marken att bli allt mörkare och till slut är över hela jag mörkare av vattnet. Skit väder!

Fan, jag har fullt upp hela veckan. Ingen tid till att ligga och slappa min med älskling och titta på film. Bara jobba, jobba, jobba. Fast sovmorgon har jag dock. Men inte han... Är det nu som livet går emot mig helt och hållet? Fattas bara att jag aldrig kommer på ett fast jobb. Ingen som har något förslag på ett heltidsjobb?

Sitter fortfarande här, blöt som ett djur.. Lika irriterad över att jag vill ha en iPhone men inte kan köpa en just nu. Jävla skiiiiiiiiiiit. När jag ska ha en sak, måste jag ha den.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja visst är den snygg! allt bra med dig idag?:)

2010-09-01 @ 15:38:43
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

rösta på vänsterpartiet så skapas det jobb. fast jobb.

2010-09-08 @ 15:12:22
Postat av: natta

regnar idag igen :(

2010-09-15 @ 08:45:59
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback