myspys

Gifflar, te och dubbelavsnitt av CSI miami ikväll. CHECK!

Bara mamma och jag ska mysa ikväll till våra favoriter. Min älskling kommer doppa in senare, när han har slutat jobba. Då blir det myspys med honom också. Men först ska han äta raggmunk! haha.

Imorgon blir det bowling med efter jobbet, med jobbet. Ska bli super kul att få lära känna alla utanför all mat som vi ständigt omringas av. Lunch blir det även tillsammans också. Ser verkligen fram emot det. Helgens planer är inte planerade än. Eftersom all min planering inför helgen ändrades så står jag helt plötsligt tom. Ska nog bara ta det lugnt, sova och kanske gå på bio.

Sen vill jag även passa på att tacka alla som ställde upp och kom till min första Zumba lektion någonsin, i Västertorpshallen igår. Det var cirkus 60 pers där inne och mycket trångt. Men det verkade som att alla hade kul och de flesta var riktigt svettiga efter en timme. Tyvärr så krånglade musiken, men nästa gång (16/2) så lovar jag att det blir bättre med de.

Tack alla underbara vänner som också var där! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback