Året är 2011

(Jag har varken haft tid, lust eller vilja att skriva blogg under den senaste månaden som ni kanske har märkt. Men nu är det nytt år och nya tag. Dags för lite uppdatering, eller hur!?)...

Självklart hade vi party igår. Faktum är att vi t.o.m hade det på hemmaplan. I ett radhus ute i Häggvik. Allt blev precis som vi hade planerat det, kanske lite bättre faktiskt. Men det var fantastiskt att träffa lite nya människor och fira in det nta året med dom som står närmast hjärtat. Ni som "tyvärr" inte kunde komma förbi, missade verkligen något kan jag säga.

Tacos, beerpong, lite för fulla människor, raketer, snacks och en jävla massa snö är väl en mycket kort men bra förklaring av gårdagens party. S U P E R K U L!

Tyvärr så lång min systemkamera hemma i kransen så det fick bli digitalkameran istället. Bilderna bjuder jag på senare, när jag har fått balansen tillbaka dvs. Det blir helt enkelt en lugn lördag med lite poker kanske om vi har tur. Efterrätten som vi skulle ha bjudit på igår finns även kvar.. Mums!


Fördrinkarna


Fina flickor på tolvslaget

Kommentarer
Postat av: A M T A L A L O M

Hej, jätte fin blogg!

Jag undrar vart du får tag på bakrunder, tex den du har just nu :)



Skulle va jätte snällt om du svarade :)

2011-01-03 @ 17:21:53
URL: http://ffaantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback