Provjobba gånger två

Idag har varit en dag i fart.

Vaknade upp kl. 07.00 för att min kissplåsa höll på att spricka. En halvtimme senare så börjar min telefon låta och en halvtimme efter det så ringde väckarklockan. Härlig morgon dvs.. Sen satte jag på the voice och drack mitt morgon te. Utan de blir dagen aldrig som den ska. Vid kvart i 9 satte vi oss i bilen för att åka till Farsta på en arbetsintervju som Martin skulle på kl 09:30.

När Martin sedan kommer ut en timme och tjugo minuter senare så startar inte bilfan... Vi blir irriterade på varandra och fem minuter senare så startar bilen. Min kissblåsa håller också på att spricka under denna tid, och då menar jag verkligen att det trycker. Tror aldrig att jag har varit så kissnödig...

Vi utför det vi skulle dvs; lämna pokalen i lokalen, lämna in papper till af och åka hem och packa. Sen satte vi oss i bilen igen för att åka till en annan arbetsintervju på ICA i Sickla. Nu var det min tur att gå på intervju.

Allt gick skit bra. Så nu slutade det med att jag helt plötsligt ska på två stycken projobb. Först imorgon bitti ska jag vara på mathem och prova på och sedan under lunchen ska jag prova på hur det är att jobba på cafe metro. Ska bli mycket spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback