Älskar kommentarer...

Tjolahopp! Nu är det dags att höra av sig igen tycker jag. Hihi, har bara lust att kommentera mina kommentarer som jag får. Det är alltid lika roliga att läsa.. Antingen så är det någon 12-15-åriga tjej som skriver "fin blogg" bara för att få besökare till sin egen blogg eller så är det någon som troligtvis känner mig eller har känt mig tidigare som lägger in en sådan där onödig men tydlig väldigt mogen och rolig kommentar enligt honom/henne som t.ex. "du ser ut som 12".

Sen finns det ju dom som verkligen tror att dom vet vad dom håller på med, men dom är bara enbart fåniga som skriver allt annat skit mellan himmel och jord. Och sen måste jag ju avsluta med dom "bästa" kommentarerna som oftast handlar om att min header är snygg. Makes me feel good eftersom jag själv har gjort den. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback