Sanna mina ord, det här är min dröm

Livet som arbetslös suger ganska hårt efter ett tag. I början var det hur skönt som helst men nu har jag verkligen tröttnat. Egentligen skulle jag och min älskling ha semester men så blev det ju inte. När mathem.se inte hade råd att ha kvar oss så blev det ju lite panik på ekonomi fronten och självklart så fixar Martin jobb typ en dag efter, dock genom mig men ändå.. Allt är så jävla mycket lättare när man har körkort.. Orättvist!

Hur som.. Just nu hänger jag själv ute i Häggvik, Sollentuna. Skulle egentligen bara vilja shoppa loss på nätet, men känner att jag vill spara dom pengarna till Frankrike. Istället så klickar jag mig bara runt på antingen facebook eller Spotify. Frukosten är redan avklarad, duschen också. Funderar på att börja med potatissalladen om cirka en timme. Då hinner den stå och dra sig i kylskåpet in för i kväll. Då blir det nämligen fest. Mmmmmh, alkohol, vänner och gillat kan inte blir så mycket bättre faktiskt. Imorgon kör vi nog också samma race, beror på vad vädret tycker om det dock. Enligt TVn så ska det inte blir lika bra väder imorgon som idag. Synd tycker jag.

Jag menar, hade det varit 30 grader varmt och sol i två veckor fram över tror jag att min kropp hade varit svart. Så mycket tid jag hade spenderat i solen, är ju trots allt arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback