Ain't no sunshine

Var tog vårsolen vägen? *sur min* Jag vill kunna gå utan halsduk och en extra tröja. Nu vill jag kunna ha tunna kläder och min nya långklänning från Lindex. Det är snart första maj och då ska vi ha det varmt. Punkt.

Appropå valborg så blir det fest hos oss. Vi kör två i en, inflyttningsfet och valborgfest. Men innan de måste vi bara köpa en soffa, annars blir det svårt att få sittplats till alla partypinglor. Denna gång ska det bli fullt ös. Saknar den tiden då man kunde supa sig redlös och inte känna några skuldkänslor. Kanske måste börja lära mig dricka vin?!.. usch.

ANGELICA, VI MÅSTE LÄRA OSS DRICKA VIN!!!

Ut över det så mår jag bra.

Minus:
- ingen sol
- ingen soffa
- måste lära mig dricka vin

Plus:
+ inflyttningsfest
+ Angelica <3

Kommentarer
Postat av: Angie fan ;)

FEST!! Ja du bruden vi får nog ta och göra det, mums.

Puss på dig <3

2012-04-18 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback