Första April ♥

Stockholm har sina fördelar och nackdelar. När vi prata om lägenhet och bostäder så förstår ni exakt vad jag menar. Jag förstår inte hur folk från andra delar i Sverige kan ha lika stor chans att få en lägenhet i Stockholm som oss andra som är uppväxta här!? Hur fan kan det vara så?.... Vi i Stockholm ska väl fan inte få lida för att DU inte vill bo kvar i Malmö. Ni ska komma sist i listan EFTER oss som är uppväxta och bor här. Jävla vad arg jag blir.

Men nu är mitt problem löst och jag behöver inte oroa mig längre för jag har fått en egen lägenhet. EN HELT EGEN LÄGENHET SOM BARA ÄR MIN, MIN OCH MIN! FÖRSTAHANDSKONTRAKT OCH GREJER! Ja, jag får/kan skryta hur mycket som helst för detta är alla ungas dröm. HAH!

Den första april så flyttar vi in. I Axelsberg. Känns skönt att inte flytta så långt bort från grunden, från familjen och släkten. Bara jobbigt att det är fel sida av röda linjen.. Men jag är hur nöjd som helst ändå.

Bilder på lägenheten kommer att komma upp när allt är målat, fixat och klart till 100%.

Kommentarer
Postat av: nisse

lägenheten är inte alls din, för du äger den inte. vet inte vad som står i ditt kontrakt, men du får absolut inte göra vad som helst med / ilägenheten.

2012-02-03 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback